27.07.11

Igal aastal upub siia järve üks laip

„Igal aastal, tegelikult mitte igal aastal, vaid isegi igal kolmapäeval on vaja siia, siia ja siia …,“ ta näitas näpuga jalgadele, nähes mu vihast laiguliseks muutuvat nägu, lõpetas osutamise ja püüdis jätkata.
„Nüüd ma poleks enam nii kindel kui varem. Kuid varem ma teadsin, et kolmapäevani, nüüd olen pisut ebakindel.“
„Ebakindel! Kes sulle ütles, et see on järv ja kes uskus teda, ütlejat?“
„Mees, kes väitis, et igal kolmapäeval ja teine mees, kes väitis, et järv …“
„Nemad kahekesi leiutasidki loo uppuva laibaga?“
„Nojah. Mina üksi olen neid kahte näinud ja ma pole enam sugugi õnnelik.“
„ Nad tulid ja rääkisid sulle lugusid. Kõigepealt oli lugu kolmapäevadest?“
„Kolmapäeval on käega katsutav …“
„Järv ju polnud katsutav! Kõik teadsid!“
„Peale ühe, kes tahtis ise järgi katsuda!“ üritas ta end õigustada.


Ta vaikis. Me mõlemad vaikisime. Vaikisime põhjusega. Mu jumal! Ma olen seda pisikest poodi siin juba aastaid pidanud ja kordagi pole mingeid probleeme olnud. Nüüd aga sain müüja, kes võttis täiesti rahulikult vastu kuivatatud laibad komplektis järvega. Tema ei vajanud põhjendust. Talle piisas, kui mehed rääkisid, et selline peabki üks nukk välja nägema: pisut krimpsus ja kõrval õpetus „Enne kasutamist lisada pisut vett! Kolmapäevaks on valmis“.

Kuivanud laip ju ei upu! Isegi mitte nähtamatusse järve ja täna on neljapäev.

8 kommentaari:

  1. Kuidas ma nüüd ütlen... kindlasti oskad... aga samas pidin ma seda mitu korda lugema, et ivale pihta saada... minu viga... kohe kindlasti... samas, järsku on ka mõnel teisel sellised probleemid... et mõttekoht või...

    Ehk oli eelnev abiks..?

    VastaKustuta
  2. tänud. ma ootasin tükk aega ja pikisilmi millal keegi tuleb ja ütleb, et mitte muffigi ei saanud aru :)

    VastaKustuta
  3. Seda juttu peab mitu korda lugema. Mina lugesin 3 korda. Ja siis loksus kõik paika. ja idee oli tegelikult mõnus, ja vahvalt kribatud ka. aga võibolla mõtled veidi ka lugejale? :) et on selline arusaamatu loom, ja veidi enam tuleks seletada. Ainult lause siin, teine seal, ja asi oleks mõttele ladusam.

    VastaKustuta
  4. Mitte muffigi ei saanud aru. Päris ausalt. Isegi mitmekordne ülelugemine ei aidanud.

    Samas sõbrants ütles, et üks lemmikumaid tekste siit blogist.

    Võta sa nüüd kinni.

    VastaKustuta
  5. Ma ei ole kindel, kas ma õieti asjadest aru sain, aga nii nagu ma sain, mulle idee sobis.
    Et ühest küljest jah, võiks lugejale rohkem vihjeid anda, aga teisest küljest, lugeja võib antud info põhjal oma loo ka peas kokku panna...

    VastaKustuta
  6. tänud kommijatele. jutu kirjutamise algne idee oli kirjutada midagi tõeliselt segast ja ebaloogilist ja kompenseerida see näitlejaandega. aga siis tuli juttu postitama hakata. mõtlesin audiofaili peale, aa ei tundunud sobivat. siis püüdsin sellest pohmakaga kirjutatud segadusest midagi välja imeda, jube keeruline oli.

    tundub, et mu juttu ongi kommenteerinud need, kel pole probleemi tunnistada, et ei saanud täpselt aru, mida kirjutaja mõtles. ega ei pidanudki täpselt aru saama :D

    kõik, kes kommida pole julgenud, ei julge öelda, et ei saanud aru :D

    VastaKustuta
  7. Tunnistan ausalt üles - 110% aru ei saanud, aga minu jaoks kammis see meeldivalt ära :P

    VastaKustuta
  8. siit võiks juba teha järelduse, et mingile osale naistele meeldiksid jutud, kus tuleb ise juurde mõelda.
    järgmise jutu üritasin eriti selgelt kirjutada :)

    VastaKustuta

Kirjutades mõtle kuidas sinu kommentaar aitaks autoril järgmine jutt paremini kirjutada. Ära unusta ka oma lugemisemotsiooni kirjeldada.

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.